.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح سالم سازی دریا متولی مشخصی ندارد

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه نداشتن یک متولی مشخص برای طرح فرهنگی ساحل دریا موضوعی است که هرساله تکرارمی شود؛گفت: طرح سالمسازی دریامتولی مشخصی ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، رحمت اله رضوی در جلسه هم اندیشی طرح ساماندهی دریا در جمع معاونین فرهنگی و روسای ادارات و امورفرهنگی،تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی استان های گیلان وگلستان افزود:اولین جلسه ستادی این طرح سال 78 درمازندران تشکیل شد و تاکنون طی جلسات مختلف تنها در زمانی خاص طرح سالم سازی دریا اجرا می شود.

وی تصریح کرد: باید دریا که یکی از اهداف مسافرت گردشگران به حساب می آید مورد توجه قرار گیرد.

رضوی اظهار کرد:30 نقطه در مازندران به عنوان مجتمع تفریحی ساحلی مدنظر قرار گرفته که با توجه به آمار و ارقام تعداد مسافران این 30 مرکز نمی تواند این همه افراد را پذیرا باشد.

وی اشاره کرد: علی رغم اینکه تعداد طرح سالم سازی دریا زیاد است جمعیت خیلی متراکم و در یک فضای کوچک کار را سخت تر کرده است.

رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این طرح به بخش خصوصی واگذار شده است باید تمهیدات لازم برای گزینش افراد برای فعالیت در بخشهای گوناگون اعم از جنگلی و تفریحی اندیشیده شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان نیز گفت: در طول 30 سال انقلاب اسلامی این سازمان به عنوان یک نهاد خاص در بخش های مختلف حضور یافت و ثابت کرده که در بخش طرح سالم سازی دریا منشأ ثمراتی باشد.

سید حسین میرزاده افزود: متاسفانه به دلیل نداشتن یک متولی خاص در طرح هنوز نتوانستیم استفاده خوبی از دریا داشته باشیم .

وی تصریح کرد: قرآن بشر را تشویق به گردشگری می کند اما متاسفانه به دلایلی مورد استفاده مومنین قرار نمی گیرد.

میرزاده یادآورشد: هم اکنون 7شهرستان ساحلی و16طرح درسال گذشته در گیلان فعال شد و باید نیروی مولد دینی برای برگزاری نمازجماعت و پاسخ به سوالات شرعی در کنار دریا استقرار یابد و امیدوارم در سال جاری نیز لحاظ شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.